CumulusMed+

Oferujemy usługi:
Rejestracja Pacjenta Online (Usługa FrontEnd)

  • Rejestracja Pacjentów Online

Umożliwia pacjentom w łatwy i przejrzysty sposób znalezienie wolnych terminów wizyt (wg zadanych kryteriów) oraz zarezerwowania wybranego terminu. Ponadto pozwala na odebranie wyników badań oraz wgląd w listę historycznych, jak i zarezerwowanych wizyt (z możliwością odwołania rezerwacji).

  • Grafik Dyżurów Specjalistów

Pozwala w sposób tradycyjny (z wykorzystaniem formularza), jak i graficzny na zarządzanie grafikami specjalistów. Możliwe jest zdefiniowanie grafiku cyklicznego, czyli powtarzanego np. co tydzień w określony dzień.

  • Gabinety Lekarskie

Moduł pozwala na definiowanie gabinetów lekarskich w powiązaniu z lokalizacją, komórką organizacyjną i określeniem typu gabinetu. Można również określić, które osoby z personelu medycznego przyjmują/wykonują zabiegi w danym gabinecie.

  • Karta Pacjenta

Zastępuje tradycyjną papierową kartę pacjenta. Umożliwia zapisanie informacji uzyskanych podczas wywiadu z pacjentem, wprowadzenie rozpoznań (kody ICD-10) i procedur (ICD-9), a także wgląd w historię wizyt pacjenta.

  • Wizyty Pacjentów

Zadaniem modułu jest przechowywanie danych dotyczących wizyt i zarządzanie nimi. Każda wizyta ma określony status, dotyczy konkretnego pacjenta, jest wykonywana w danym gabinecie przez konkretnego lekarza. W ramach wizyty wykonywane są pewne usługi za określoną cenę. Wymienione dane, a także szereg innych, obsługiwane są właśnie za pomocą opisywanego modułu.

  • Usługi medyczne

Moduł pozwala na utworzenie katalogu wykonywanych usług medycznych, z których z kolei składają się badania i zabiegi.

  • Zabiegi i badania

Służy do definiowania zabiegów oraz badań wykonywanych w ramach przeprowadzanych wizyt. Pozwala na wprowadzenie wielu danych związanych z zabiegiem, m.in. jego ceny/kodów, informacji, czy jest oferowany w pakiecie z innymi zabiegami, lub danych istotnych z punktu widzenia rejestracji.

  • SMS Informator

Moduł umożliwia wysyłanie smsów z systemu zgodnie ze zdefiniowanym szablonem, np. umożliwia wysłanie sms do pacjenta z przypomnieniem o zbliżającej się wizycie.

  • Kalendarz Zadań/Terminarz

Moduł pozwala na graficzną prezentację i zarządzanie niektórymi obiektami systemu (np. zadaniami, wizytami) na kalendarzu. Na szczególną uwagę zasługuje terminarz specjalistów, na którym widoczne są wizyty nałożone na grafiki lekarzy. Oprócz terminarza wizyt pojedynczego specjalisty istnieje możliwość prezentacji terminarza poradni oraz gabinetu.

  • Słowniki

Moduł odpowiadający za tworzenie i zarządzanie słownikami (pozycje list rozwijanych), które wykorzystywane są w innych modułach, np. słownik ‘Wizyty – powody anulowania’ pozwala określić, jakie powody można wybrać anulując wizytę.

  • Użytkownicy

Pozwala na przegląd użytkowników systemu oraz wprowadzanie szeregu danych, m.in. danych personalnych i adresowych, czy przyznawanie/cofanie dostępu do programu. Część danych może być zmieniona przez użytkownika po zalogowaniu się na swoje konto.

  • Uprawnienia

Moduł administracyjny służący do przydzielania różnego stopnia dostępu do systemu dla użytkowników. Moduł polega na tworzeniu ról, dla których na poziomie poszczególnych modułów definiowane są dostępy do akcji. Role z kolei przydzielane są użytkownikom.

 

Zarządzanie Procesami Wewnętrznymi i Relacjami z Pacjentami (Backoffice)

 

  • Ankietowanie Klientów

Moduł służący do tworzenia oraz wysyłania drogą elektroniczną ankiet do Klientów. Adresat otrzymuje wiadomość e-mail z prośbą o wypełnienie ankiety i linkiem do niej. Zebrane odpowiedzi prezentowane są pojedynczo (wyniki pojedynczej ankiety), jak i zbiorczo. Ankiety mogą być imienne lub anonimowe.

  • eMarketing

Pozwala na elektroniczne wysyłanie informacji marketingowych do Klientów. Oprócz zdefiniowania treści wiadomości, istnieje możliwość dołączenia plików, a także zapisanie wiadomości jako szablonu w celu szybszego tworzenia kolejnych w przyszłości.

  • Ofertowanie

Odpowiada za przygotowanie oferty wysyłanej drogą elektroniczną do Klientów. Dla oferty można wybrać rodzaj cennika: katalogowy, bądź indywidualny. Przy wyborze cennika indywidualnego istnieje możliwość zmiany cen oferowanych usług w stosunku do wartości standardowo zdefiniowanych w systemie.

  • Bezpieczna Poczta Biznesowa

Moduł można porównać do klienta pocztowego – pozwala na zintegrowanie skrzynki pocztowej z systemem. Dzięki temu wiadomości mogą być powiązane z innymi danymi aplikacji.

  • Procesor Zdarzeń (Workflow)

Służy do automatyzacji procesów i definiowania obiegu dokumentów. Dzięki automatyzacji oszczędzany jest czas pracowników, gdyż część zadań wykonywana jest przez sam system (np. wysłanie wiadomości do pacjenta o anulowaniu wizyty), bądź program „przypomina” o konieczności wykonania danej czynności.

  • News

Moduł pełniący rolę komunikacyjną pomiędzy pracownikami, a także umożliwiający informowanie pacjentów o aktualnościach (poprzez Rejestrację online).

  • Call Log (Rejestr Rozmów Telefonicznych)

Umożliwia przechowywanie nagranych rozmów telefonicznych oraz wprowadzenie dodatkowych danych dotyczących rozmowy (temat, kierunek połączenia, typ- kategoryzacja itp.).

  • ServiceDesk

Moduł zgłoszeń służy do monitorowania postępów prac nad zadaniami, które zostały powierzone pracownikom lub firmom zewnętrznym. Pozwala na powiązanie zgłoszenia m.in. z aktywnościami, rozmowami, czy modułami marketingowymi. Umożliwia również podzielenie zgłoszenia na mniejsze zadania.

  • Log (Tracking Aktywności Użytkowników Systemu)

Opcja dostępna dla administratora pozwalająca na wgląd w aktywności wykonywane przez użytkowników systemu. Przez aktywności można rozumieć akcje, które użytkownik wykonywał, np. utworzenie nowego grafiku, zmiana danych wizyty itp.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>